فروشگاه اینترنتی گلیم فرش

عرضه گلیم فرش ماشینی

فروشگاه اینترنتی گلیم فرش

عرضه گلیم فرش ماشینی

  • ۰
  • ۰

نگهداری از فرش گلیم

فرش گلیم به وسیله ی الیاف مختلف بافته می شود .و دوام و عمر یک فرش گلیم با توجه به مواد به کار رفته در دل ان تعیین میشود .عوامل بیرونی نیز تاثیراتی در دوام و طول عمر این محصول می باشند که باید به ان توجه کرد تا فرش گلیم منزل ما سالیان سال درخشندگی و زیبایی و کیفیت خود را داشته باشد .در هنگام فروش گلیم به خریدار در مورد روش های نگهداری محصول توضیح داده نمی شود و اگر میخواهید در مورد نگهداری این فرش بدانید بهتر است که یا از فروشنده یا از کارشناس مربوطه بپرسید و یا این مطلب را مطالعه نمایید .

مقاله مرتبط : قیمت گلیم ماشینی 

اگر فرش گلیم در جایی پهن است که نور افتاب بیش از حد و مستقیم بر ان می تابد ،باید جابه جا گردد تا رنگ ان تحت تاثیر نو تغییر نکند .و یا اینکه اگر رفت و امد در یک قسمت فرش بیشتر است می توان ان را چرخاند تا میزان پا خوردگی در ان به تعادل برسد .

این موردی که گفته شد، در مورد گلیم ماشینی و به طور کلی فرش ماشینی صدق می کند .

اگر فرش گلیم شما روی زمین لیز میخورد ،میتوانید از لایه و زیرانداز های مابین گلیم و زمین استفاده کرد این زیر انداز ها میزان فرسودگی را کاهش می دهند .

زمانی که گلیم شما کثیف شود باید شست و شو را انجام دهید .و برای این کار می توانید  ان را خشک شویی کنید و یا اینکه ان را به مراکز شست و شوی معتبر بفرستید .زیرا شستن گلیم در منزل میتواند باعث مخلوط شدن رنگ های گلیم گردد.



و یا اب رفتگی نامنظم برای گلیم شما پیش بیاید .

اگر دوست دارید گلیم تان را در جایی نگهداری کنید .ابتدا ان را بید زدایی کنید و یا نفتالین درون ان قرار دهید .یا اینکه از کاغذ های بدون اسید در لابلای ان استفاده نمایید .نفتالین نباید به طور مستقیم با منسوجات در ارتباط باشد .

پس از انکه گلیم را از انبار خارج کردید ، ان را در معرض هوای ازاد قرار دهید .و به این نکته توجه کنید که هر چند وقت یکبار به ان سر بزنید تا از گزند حشرات و موش ها در امان باشد .


  • ۹۷/۰۶/۱۹
  • گلیم اصیل

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی